Verkiezingen Provinciale Staten. Stem 20 maart voor verandering.

Woensdag 20 maart a.s. vinden de verkiezingen voor de Provinciale Staten plaats. Met jouw stem op GroenLinks kunnen we de klimaatverandering echt aanpakken. Onder druk van Urgenda, de Klimaatmars en de oppositie van GroenLinks is Den Haag al aan het schuiven. De Hemweg Kolencentrale gaat op korte termijn dicht. De CO2 Tax waar GroenLinks voortdurend op heeft gehamerd wordt door het kabinet ingevoerd. Daarmee wordende kosten voor de burgers lager. En bedrijven kunnen steun krijgen om te investeren in CO2 reductie.
Duidelijk is: Een stem op GroenLinks loont.
Ook in onze provincie.

download (2)_0

Noord-Holland is een mooie gevarieerde provincie. Een provincie van meren, duinen, polders en veenweiden. GroenLinks streeft naar een duurzame vergroening om al dit moois te behouden.
Daarom is zij tegen het verstenen van ons open landschap, waarbij de bouw van woningen zo veel mogelijk binnenstedelijk wordt opgelost.
GroenLinks streeft naar versterking van het openbaar vervoer en de uitbreiding van het fietspadennetwerk.

GroenLinks wil geen uitbreiding van asfalt en een rem op de uitbreiding van Schiphol. Met jouw stem op GroenLinks werken we aan een mooier, schoner en duurzamer Noord-Holland.

Je kunt je stem uitbrengen op de lijstrekker Zita Pels, maar ook op onze lokale kandidaat Arjen Ronner (nr. 31) .

Verdere informatie is
hier te vinden